#52WEEKSOFJOURNALING...*4 fabric


Online zag ik een plaatje van een meisje die balanceerde op een touw met de tekst "it's all about balance"... En zo voelt het op het moment even voor mij. Ik ben aan het balanceren op een touwtje en mijn evenwicht voelt fragiel omdat ik een beetje aan het tobben ben met andere delen van mijn rug en mijn bekken ook steeds weer opspeelt... Maar uiteindelijk gaat het op dat touw maar om 1 ding...om je evenwicht te behouden...Mooie spiegel weer... Vind jij het stukje touw in m'n spread?!


Mijn pagina bewerkte ik voor met gesso. Door een stencil heen bracht ik modeling paste aan, toen dit gedroogd was liet ik er verdunde distress ink (vintage photo) overheen lopen. Deze laag droogde ik met mijn heattool en bracht met heel donker blauw (indigo) een laagje aan met "lopertjes" van waterverf. Met gelatos (iced coffee en caramel) maakte ik de achtergrond om mijn stencil heen wat romig van kleur. Met de iced coffee ging ik ook nog een beetje over de structuur van de modeling paste heen. Om het structuur laagje stempel ik nog heel licht met een stempel met "crackles". Nog wat spetters in het blauw en bruin en klaar is mijn ondergrond. Met verschillende stukjes papier, een tekst, touwtje en een stuk stof maak ik mijn pagina af. Het stukje stof is eigenlijk verband, dit kleur ik met waterverf of in dit geval met de distress ink. Trek het verband een beetje stuk om een oud effect te creeeren. Als laatste breng ik nog wat witte lijnen aan op de structuur zodat deze er een beetje uitspringt. 






Dit was deel 3 van de #52weeksofjournaling challenge... 

Reacties

Populaire posts

journaling

journaling