#52WEEKSOFJOURNALING *cover


 Zo'n toffe challenge en steeds mooier wordende insert moet natuurlijk ook een mooie cover hebben. Dus ik leefde me uit op de buitenkant. Zo leuk om te doen, want met de buitenkant vertel je al iets over de binnenkant. 


De buitenkant beplakte ik met een vel papier (even wat opbiechten... een vel papier die om mijn hamburger zat... en zoooo gaaf was... dat ik heel voorzichtig mijn burger eruit haalde om hem zo vetvrij mee te nemen.. maar het lukte :)...) Daaroverheen ging door een stencil heen wat modelingpaste. Gevolgd door een goede laag gesso, zo'n pagina krijgt nogal wat te verduren. Vervolgens ben ik aan de slag gegaan met waterverf, uiteraard blauw en ook geel. Onderin plakte ik een strook jute vast, omdat mijn dubbelzijdige tape niet goed zat zag je er deel van, daarop plakte ik wat golden flakes. Niemand die het nog ziet en het geeft nog een leuk effect ook. 

Het meisje trok ik over en gaf ik kleur met distress ink die ik verdunde met wateren gebruikte als waterverf. Ik zocht wat leuke papierrestjes, knipte wat woorden van een wordfetti uit en plakte dit samen met wat washitape op m'n cover. Met witte Nuvo drops, gaf ik nog wat extra witte drupjes op de cover. Als laatste nog een stempel op de pagina en hij is af. 








Reacties

Populaire posts

journaling

journaling