#52WEEKSOFJOURNALING *2 Poem

Week 2 van de challenge en het thema is poem/gedicht... nou heb ik niet zoveel met gedichtjes... maar goed dat is het leuke van zo'n challenge je moet nog eens uit je comfortzone. Ik koos een gedichtje wat mij raakte zeker als ik terugblik op de afgelopen jaren... fijn om dat als stukje verwerking in mijn journal te kunnen verwerken...maar ook om vooruit te kunnen blikken als "nieuw persoon"...


Omdat mijn insert niet groot genoeg is voor het hele jaar en ik wel graag met 2 pagina's werk, plakte ik er meer pagina's in. (zal later een blog schrijven over hoe ik dat deed).  De linker pagina kreeg een laag gesso en ik bracht wat modeling paste aan door een stencil heen. Met 2 tinten waterverf gaf ik mijn pagina kleur, uiteraard mogen de spetters niet ontbreken. Ik koos wat stikkers uit, een knoop, een strook bladmuziek en plakte alles met dubbelzijdig tape vast. De rechterpagina is wat kleiner en is bijgeplakt. Daarop plakte ik een stuk scrapbookpapier wat ik bij de Wibra kocht. Het gedicht typte ik uit en printte ik op craftpapier. De stof is een stuk verband wat ik kleurde met dezelfde tint waterverf. Met de kleuren waterverf van de linker pagina spetterde ik ook op de rechter pagina om er een geheel van te maken. De stof en de zwarte strook niette ik aan elkaar en het geheel heb ik vast geplakt met dubbelzijdig tape (geweldig spul :)..) Als laatste het gedicht erop en mijn spread is klaar... 





Reacties

Populaire posts

journaling

journaling