#52WEEKSOFJOURNALING *1 Make your mark

Het thema van de eerste week was Make your mark.... dat betekend zoveel als druk je eigen stempel, je eigen stijl, je eigen ding ontwikkelen... 

Ik vond het een lastig thema...want wat is nou in vredesnaam mijn "mark"... lastig.Ik besloot te maken waar ik heel erg van hou... van laagjes, met een stencil, waterverf en een toffe quote..

 
Ik maakte mijn spread in het blauw en heb er zo van genoten om hem te maken. Op de ondergrond plakte ik een oud vel uit een muziekboek over het leven van Bach. Daaroverheen kwam een laag gesso. Met een paletmes en een stencil bracht ik modeling paste op, zodat de hexagons er bovenop komen te liggen. Daarna ging ik aan de slag met 2 tinten blauwe waterverf en uiteraard spetterde ik er ook lekker mee. Een oud geboortekaartje met een spijkerbroek erop, werd een tipin. In de kontzak zat al een kaartje, deze bewerkte ik op dezelfde manier als mijn pagina's. Op de achterkant van het kaartje werkte ik ook met modeling paste die ik mengde met wat waterverf zodat hij kleur kreeg. Om echt mijn mark erop te drukken, stempelde ik met mijn duim mijn eigen vingerafdruk op een stuk oud papier. Met eens stuk jute, een stuk van het oude papier met Bach's naam erop, een oude knoop en m'n vingerafdruk maakte ik de eerste pagina compleet. Op de andere helft kwam een quote, aan de binnenkant van de flap plakte ik diverse woorden die iets zeggen over wie ik ben. Ik werkte mijn pagina af met een stuk lint met bolletjes eraan. 





Mocht je hem soort van in reallife willen bekijken...
check dan onderstaande video ;)







Reacties

Populaire posts

journaling

journaling