003-BJ: CALL ME

Psalm 145: 18

Allen die Hem aanroepen is de Heer nabij

Wat een rijke belofte is dit zeg. Als je in nood bent of de nood voelt dan is Hij nabij.Je hoeft alleen maar te roepen en hij is er. Ik vind de Engelse vertaling vaak mooier en rijker. Bij deze tekst kon ik een leuk bruggetje maken naar een onderwerp om te tekenen. 

God is near to who call to Him


Deze tekst vraagt om een telefoon en zo maakte ik hem ook. Een ouderwetse draai telefoon en met een vastsnoer. Heerlijk retro, maar dan wel weer in een leuk kleurtje. Door de bijbel in beeld te brengen komt het voor mij steeds meer tot leven. Zeker met deze telefoon, zo simpel mag het zijn... je pakt je telefoon op en draait het nummer van je liefdevolle Vader en je praat met Hem. Je lucht je hart zoals je dat ook zou doen met een vriendin. En weet je wat nu zo geweldig is... stiekem heb je er geen telefoon voor nodig en staat de lijn altijd open. ...


Hoe ik de pagina maakte en opbouwde kan je zien in het filmpje wat ik hiervan maakte. De telefoon trok ik over van een plaatje van internet, daar gebruikte ik deze voor








Reacties

Populaire posts

journaling

journaling