ART SUPPLIES.... van de kringloop


 Ik vind snuffelen bij de kringloop echt geweldig! Je kan er best leuke dingen vinden voor een mooi prijsje. Het leuke is ik vond er de afgelopen tijd best wat dingen die ik kon gebruiken voor mijn artjournal... Leuk om met jullie dus te delen, want mocht je er zijn kan je misschien wat gerichter zoeken.


Ik kocht hele oude bladmuziek en hele tijdschriften. Prachtig vergeeld, omkrullende randen en broos papier. Perfect als ondergrond bij een artjournal, ik heb ze ondertussen al vaak gebruikt. Binnenkort maar eens terug in de hoop dat niemand anders de andere boeken kocht die er lagen ;).




Ik zocht al tijden een fatsoenlijke opberger voor mijn washitapjes... zie hier... voor 1 euro de perfecte bak om ze allemaal in te bewaren! Hoe bewaar jij de onhandige rolletjes?


Hier ben ik echt super blij mee. Ik kocht diverse soorten kant, allemaal verschillende breedtes, kleuren en lengtes. Met dubbelzijdig tape plak ik ze op mijn pagina's, ik vind het een heel leuk effect geven. Ook kocht ik een bolletje met katoen touw, wat ik ook gebruik in mijn journals, maar ook om kadootjes mee in te pakken.


Tja dit heeft dan wel weer niks te maken met art supplies, maar vond het te leuk om niet te delen. Ik kocht 3 wollen rokjes, een shirtje en een jurkje. Leuk om zo mijn kledingkast uit te breiden en dat het niet veel kost. Zeker wollen rokjes draag ik heel erg graag en zijn zo lekker warm op zulke koude dagen. 

Koop jij wel eens iets bij de kringloop? 



Reacties

  1. Liever niet, omdat ik dan weer ( te ) veel spullen in huis heb. Ik breng graag dingen naar de kringloop...

    Ik breng elke maand kerkboekjes rond in een nieuwe wijk, en als het weer toelaat, loop ik om naar de kringloop om te snuffelen.
    Meestal gaat mijn dochtertje mee, dus komen we met speelgoed thuis...

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

journaling

journaling