#52WEEKSOFJOURNALING .... *8 Stempels


Weer een pagina in m'n art journal... Ik heb het voorjaar een beetje in mijn hoofd en daarom knalt deze pagina ook van je scherm af ;). De afgelopen weken ging de temperatuur wat omhoog en dat is gelijk merkbaar in mijn lichaam. Mijn energie gaat voorzichtig omhoog en ik ben meer belastbaar. Door dat er meer ontspanning is in de spieren in mijn rug, heb ik minder pijn en dat is zo ontzettend fijn. Daar mocht wel een blijde pagina voor gemaakt worden. 

Bij deze spread zat er al een insert in geplakt, eentje die bij de bovenkant gescheurd is. Ik bracht met een stencil op verschillende plekken modeling paste aan. Daaroverheen ging een laagje gesso. Vervolgens bracht ik waterverf aan in 2 verschillende tinten paars. Daarna wist ik niet goed wat ik wilde en liet hem gewoon maar even liggen. Tot ik naar de tulpen in mijn vaas keek. Paars met roze... Hoe leuk, dat ga ik maken in mijn art journal. Ik tekende 2 tulpen op de linkerpagina en liet die wat doorlopen op de rechterkant. Ik vulde ze in met gesso om te voorkomen dat de waterverf weer gelijk zou gaan reageren zodra ik met acrylverf zou gaan werken. Met de groen en roze gaf ik de tulpen kleur. Met zwarte fineliner en een witte gelpen trok ik de vorm van de tulpen om. Met de zwarte fineliner schrijf ik wat tekstjes op die met het voorjaar te maken hebben. Met stempels bracht ik wat tekst aan en wat harten onderin de pagina's. Met wat restjes papier, jute en wat knoopjes maakte ik de pagina's af.

 




Reacties

Populaire posts

journaling

journaling