#52WEEKSOFJOURNALING .... *7 love


Week 6 van de challenge... dit keer is het thema LOVE... vorige week was het Valentijnsdag en hoe toepasselijk was dat. Deze week... sterker nog... vandaag is een nog mooiere dag om hem te posten want het is vandaag onze trouwdag :).

Toch gaat deze pagina niet over ons... maar maakte er een pagina van over het liefhebben van jezelf. Wij vrouwen kunnen vaak zo hard zijn voor onszelf, te hard als je het mij vraagt! Ik ook ...dus een lesje afgelopen week om wat meer van mezelf te houden en te leren dat dat niet egoïstisch is!.. 

Dat geld dus ook voor jullie lieve vrouwen


Deze week probeerde ik wat nieuws uit, buiten mijn comfortzone en niet echt mijn ding. Uiteindelijk ben ik niet echt tevreden met het resultaat, omdat ik iets anders voor ogen had. De pagina behandelde ik voor met gesso. Aan de linkerrand bevestigde ik een extra stuk papier, met gescheurde randen. Ik plakte diverse stroken papier op de pagina, bracht met diverse stencils wat zwarte acryl verf aan. Daar ging weer een laagje gesso overheen. Met lichtroze acrylverf gaf ik kleur aan de pagina. Vervolgens tekende ik het hart over de 2 stukken papier heen. Het hart kreeg een donker roze kleur. Met stempels van een vlinder en wat tekst breng ik nog wat zwarte details aan. Door een stencil heen breng ik wat modeling paste aan door een stencil op het hart. Op de randen breng ik wat papier en lint aan. Aan de andere kant breng ik een stuk gekleurd stof aan. Onder het stuk extra papier schrijf ik een quote op.


  





Reacties

Populaire posts

journaling

journaling