#52WEEKSOFJOURNALING .... *6 stripes


Ik liep een beetje achter met het delen van mijn spreads van de challenge,maar he dat is ook niet zo heel erg belangrijk ;)... Dus bij deze die van vorige week nog en deze week hoop ik die van deze week nog online te zetten


Vorige week had ik een halve pagina en daarop maakte ik grijs/blauwe bloemen. De andere kant maakte ik ze roze, groen en geel. Zo gebruikte ik ze aan 2 kanten. Op de rechterpagina bracht ik modeling paste aan door een stencil aan. Bovenaan bracht ik blauwe waterverf aan, onderaan de pagina bracht ik roze water aan. Deze liet ik in elkaar overlopen. Dit herhaalde ik op de halve pagina aan de linkerkant. Met een stempel blauw/paarse inkt bracht ik diverse stemels aan. Ik stanste een hexigoon uit en deze plakte ik op de pagina. De stof rolde ik op en plakte ik vast. Nog wat bloemen erbij, een veertje en een quote en klaar is de pagina.








Reacties

Populaire posts

journaling

journaling