#52WEEKSOFJOURNALING *5 watercolor

Vorige week was een pittige week en daarom deze post wat later.
Vorige week overleed mijn beste vriend.Wat een gemis, maar na een ziektebed is het goed en is hij Thuis. Dat maakt wel dat ik hem erg mis.We hadden vooral heel veel via whatsapp contact en appte bijna heel de door met elkaar... We werden vrienden toen hij zijn eerste diagnose ruim 5 jaar geleden kreeg. Toen hij schoon was, werd ik ziek... toen ik alles weer op de rit had, kwam bij hem de kanker terug. We hebben elkaar leren kennen op de diepte punten in ons leven en dan gaan gesprekken al snel verder dan "het weer". 


Omdat ik mijn journal ook gebruik als reflectie op mezelf, mijn weken en te werken aan mijn jaarthema rondom het vinden van een balans.... daarom mochten deze gevoelens ook in mijn journal. 


Ik trok op watercolorpaper het vrouwtje over en tekende diverse soorten bloemen. Op mijn pagina bracht ik modeling paste aan door een stencil. Omdat ik een tipin heb gebruikt heb ik op de rechterpagina maar een halve pagina. Met waterverf (blauw en grijs) gaf ik de achtergrond kleur. Maar kleurde ik ook het verdrietige meisje in. De bloemen verfde ik ook met dezelfde kleur. Van grijs papier vouwde ik een kleine envelop. In de envelop deed ik een briefje dat ik aan mijn vriend schreef. Later komt er ook nog een foto bij, maar vond het niet nodig om die te delen. Ook stopte ik er een stukje tulle in en wat andere details vonden hun plek.








Reacties

  1. Wat een prachtige waterverfschilderingen! Echt heel mooi, dat je dat kan! Kunst met een grote K.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts

journaling

journaling