TIPS.... *wordfetti's

Voor veel van mijn creatieve projecten gebruik ik stukjes papier met leuke teksten erop. Korte en kleine quotes, of losse woorden. Ik vind ze echt heel erg leuk. Soms maak ik ze zelf, maar meestal download ik ze van internet... 

Met enig regelmaat krijg ik de vraag waar ik ze vandaan haal... Dus tijd om te delen waar ik ze meestal download. 

Maar ik maak ze ook zelf.. 
Dat doe ik door de teksten uit te typen in word. De achtergrond maak ik zwart en de letterkleur wit. Kies een tof lettertype uit en klaar is je eigen wordfetti. Dit doe ik vaak als ik in een serie werk en bij iedere pagina een zelfde woord of tekst wil. Zoals hieronder, alle bible journalings die ik maak bij mijn dagboek leven met aandacht, daar plak ik zo'n stripje bij. Dan weet je later nog waarbij je het maakte en het geeft een bepaalde eenheid.


Reacties

Populaire posts

journaling

journaling