CREA OVERVIEW.... *april


Iedere maand plaats ik een terugblik over onze maand.. Dat gaat over ons leven, welke struggles ik tegenkom, maar bovenal al het leuks wat we doen. Een soort online dagboekje. Daarin wil ik niet teveel creatieve uitspattingen laten zien omdat het juist om mijn leven gaat. Maar toch wil ik ook graag delen wat ik maandelijks maak... Een soort online dagboek en blik in mijn bijbel en art journal.... Dus vandaag de eerste... Mijn goodbye posts komen normaal gesproken op de laatste dag van de maand online, deze maandelijks terugkerende post wil ik op de eerste dag van de maand gaan proberen te publiceren.

Tegelijk hoop ik ook dat deze post voor jou een inspiratie bron mag zijn!

BIBLE JOURNALING

Deze maand stond qua bible journaling nog veel in het teken van de lijdenstijd, maar ik maakte ook diverse journalings bij diverse podcasts die ik luisterde van de Eva met een weekend van Michelle van Dusseldorp. Deze podcasts kan ik je echt van harte aanraden!














Mijn bijbel is zo'n schat... voor mij mijn reis met God en door het leven heen... hij raakt weer voller en voller en zo leuk om van bovenaf te zien. 



ART JOURNALING

In mijn artjournal ben ik vooral bezig met de #52weeksofjournaling. Erg leuk om mee bezig te zijn. 



Op deze pagina bleef ik steken... ik kreeg hem niet zoals ik wilde en ben niet tevreden. Hij bleef lang op de tafel liggen en ging tijdelijk ook niet verder met de challenge. Op een gegeven moment heb ik besloten dat ik hem af moest maken en het maar zo moest laten. Op zich die ik een pagina die oke is...maar ik had toch wat anders voor ogen. 


Onderstaande pagina maakte ik in mijn artjournal over mijn leven. Dit maak ik in een oud boek.. en iedere pagina staat voor iets wat belanrijk is voor mij. Maar het boek vertelt ook wie ik ben... zo begon ik bij mijn geboorte en ging zo mijn leven langs tot nu. Deze pagina is belangijk... ons gezin en genieten van alles wat we doen.


DIVERSE CREA

 Op apart papier maakte ik diverse veertjes, bloemen en blaadjes en deze gebruik ik weer in mijn journals of op kaarten. Ik vind het een heerlijk werkje om te doen... Op het gemak watercoloren en daarna uitknippen en mooie dingen er van maken. 


Er gingen diverse kaarten de deur uit in onderstaande stijl. Zo leuk om te maken. 


JUNK JOURNALS


CANVAS

De laatste tijd ben ik bezig geweest met meerdere canvassen en ik heb ontdekt dat ik dat heel erg leuk vind om te maken. Zo maakte ik een mini drieluik.. over loslaten, leven en liefde... 3x L...belangrijke pijlers in het leven en omgang met God. Door God's liefde, mag en kan ik loslaten en daardoor voluit leven waarvoor we geschapen zijn. 




Werkelijk vrij zijn kan alleen, als je vrijgemaakt bent door Jezus. Hij maakt ons vrij en geeft ons het leven. Voor mij persoonlijk was dit beeld heel sterk... omdat ik me zo vrij gemaakt voel door Hem en dit beeld blijft me raken. 


SCRAPBOOKING

Ik kijk veel filmpjes op youtube als ik lig te rusten en zo kwam ik ook filmpjes tegen over zelf kleine scrapbookjes te maken. Zo schattig om te zien... en ik besloot er eentje te maken. Hij werd zooo leuk. Ben er echt blij mee, ik plakte er foto's in van ons paasweekend, wat voelde als een week vakantie. 











Ik hoop dat je het leuk vond om mijn creauitbarstingen te zien. Als je me volgt op instagram dan zie je veel van deze dingen live voorbij komen...en krijg je ook een seintje wanneer ik een filmpje heb geupload op youtube. 


Reacties

Een reactie posten

Populaire posts

journaling

journaling