#52WEEKSOFJOURNALING...*14 illustration

Week 14 van de challenge alweer. Met illustration kon ik niet zoveel.. Niet erg, maar wel irritant om dan inspiratie te vinden. Ik koos voor een kaart die ik kreeg van een lieve vriendin. Had er een heel idee bij, maar uiteindelijk lukte dat niet... Merk steeds meer dat die leuke heldere kleurtjes niks voor mij zijn. Ik hou van vergrijsde en oude tinten.. dus wat ik bedacht had kwam daardoor ook niet uit mijn handen. De linkerpagina ben ik echt blij mee... maar hij matcht niet met de rechterkant die bestaat uit die kaart. Maar goed het is zoals het is en hier leer ik ook weer van. 

De veer maakte ik zelf, telt die dan misschien als illustratie ;)

Momenteel gaat het lichamelijk niet zo lekker en dan kan ik me best zorgen maken, daarom mocht de quote "stop worrying" erop.. Zorgen maken heeft geen nut. Het is zoals het is en hoe het morgen is?Dat zie ik morgen dan wel weer. Dat lijk ik makkelijk te zeggen, maar dat is het absoluut niet.. dat is echt een strijd om zo erin te staan. 1 waar ik het mezelf vaak voor mag houden... je hoeft je geen zorgen te maken. 









Reacties

Populaire posts

journaling

journaling