ART SUPPLIES.... by aliexpres

Aliexpress, of je vindt het geweldig... of je vindt er niks aan.Tot een paar maanden geleden had ik nog nooit iets besteld bij Aliexpress. Tot ik besloot eens te kijken of ze er per ongeluk stencils verkochten. Nou wat bleek.... je kan je lol er op als je art supplies zoekt. Op mijn instagram account deelde ik al heel wat dingen die ik er bestelde. Vaak kreeg ik de vraag of ik linkjes wilde delen. Nou...hou jullie vast want hier komen ze!

Allereerst kocht ik dus stencils... Waar ik hier in Nederland er tussen de 4 en 15 euro voor betaal, waren ze op de site niet duurder dan 1 euro. En ja je moet er wat langer op wachten... maar ze waren binnen 6 weken allemaal binnen bij ons. Uiteraard loop je het risico dat er iets niet aankomt, maar dat risico besloot ik te nemen. 


stencil 1: 30 cent
stencil 2: 44 cent
stencil 3 : 30 cent


stencil 4: 32 cent
stencil 5: 33 cent
stencil 6: 32 cent


stencil 7: 32 cent

Na het succes van deze stencils besloot ik op zoek te gaan naar stempels. Want stempels zijn toch ook onmisbaar bij iemand die lekker creatief bezig is. Ik verwerk ze veel in mijn achtergronden en vind het daarom ook fijn om meerdere soorten te hebben... De stempels zijn iets duurder maar zijn nog steeds goedkoper dan ze hier kopen.



Mijn grote wens was een travelers notebook aanschaffen. Ik vind ze zo mooi, maar tegelijk ook zo prijzig. Daarom besloot ik ook de gok te nemen en er eentje bij aliexpress te bestellen. Ik heb er absoluut geen spijt van. Mijn notebook werd geleverd met 3 inserts (1 blanco, 1 met lijntjes en 1 met craftpapier), maar ook met een plastic hoesje voor kaartjes en om spulletjes te in te bewaren. Ik kreeg er ook een los elastiek bij, aan het sluitelastiek hangt een hangertje en een verzameling stikkers


Ik bestelde gelijk bij dezelfde leverancier extra inserts mee. 3 blanco en 3 met craftpapier. Ondertussen werk ik al een tijdje met mijn notebook en hij bevalt zeer goed. Het papier is niet echt geschikt voor waterverf en veel water. Ik behandel daarom mijn pagina voor met een mini laagje gesso van de action en dat gaat echt super goed. 


( ik koos voor de bruine, maar er zijn 10 kleuren waar je uit kan kiezen)

Al met al ben ik erg blij met al mijn spulletjes en zeker tevreden over de levering en kwaliteit... Ondertussen staan er weer wat nieuwe dingen in bestelling ;)

Reacties

Populaire posts

journaling

journaling