001-AJ: TO BLOOM 2018°

Vorig jaar besloot ik voor 2018 een jaarthema te kiezen. Na een jaar vol met pijn, ziek zijn, revalidatie en teleurstellingen besloot ik te kiezen voor "TO BLOOM"...  Een wens en verlangen om meer te groeien en tot bloei te komen. 

Mensen zeggen wel eens dat je moet uitkijken met wat je wenst, nou dat bleek. We werden zo gezegend, rijk gezegend. Door mijn re-integratie traject bleek waardevol, ik leerde een stukje van mezelf kennen waar ik mee gestoeid had. Ik kreeg bevestiging op punten die nodig waren. Ook kreeg ik een baan in mijn schoot geworpen van God. Maar het allerfijnste is een stuk persoonlijke ontwikkeling die ik doormaakte. Ik ben gegroeid in wie ik ben, in wat ik lichamelijk kan, maar ook op creatief gebied. Zo ontzettend gaaf om te zien hoe God door mijn pijn heen werkte en dat ik nu op dit punt sta.

In mijn bijbel heb ik meerdere pagina's gemaakt die over dit thema gaan, ik vond dat hij in mijn art journal niet mocht ontbreken en maakte er een pagina bij. 




  



Ik ben erg blij met mijn pagina! Van deze pagina maakte ik een filmpje en die staat op mijn kanaal op YouTube. Maar ik plakte hem hieronder ook voor jullie in mijn blog



Had jij voor 2018 een woord/jaarthema? Ik ben stiekem al weer aan het verzinnen voor 2019 ;)








Reacties

Populaire posts

journaling

journaling