TRAVEL JOURNAL... *2018

Deze post kwam al eerder online op mijn "oude" blog ... maar wilde hem hier ook nog graag delen. Aangezien het toch weer vakantie tijd wordt en ik binnenkort mijn journal ook weer in een tas hoop te stoppen. Volgende week komt er een blog online, wat je nodig hebt om zelf zo'n tof naslagwerk te maken. 

Vandaag een blik in mijn journal van 2018... van onze vakantie in Oostenrijk. 


Op vakantie hield ik een dagboek bij. Dat doe ik ieder jaar, maar afgelopen jaar wilde ik een wat creatievere variant. Dat werd een travel journal... Vandaag een blik in mijn journal.



















Ik ben super blij met mijn travel journal. Er zit geen foto in... maar wel alle geweldige momenten! Dit jaar ga ik weer verder in dit zelfde boekje. Eigenlijk wil ik wat anders maar moet deze eerst volmaken van mezelf ;).  Anders ligt er een half vol boekje ergens in een kast. Dus we gaan gewoon lekker door.

Hou jij een dagboek bij? Of maak je een fotoboek achteraf? Ben benieuwd hoe jullie dit doen?











Reacties

Populaire posts

journaling

journaling